Partidele din Romania si visul spulberat al romanilor

17 decembrie 2013 by: Anca

aaTrebuie sa recunoastem ca o foarte mare parte dintre politicieni traiesc cu falsa impresie ca le stiu pe toate. Mint in fiecare zi atat de mult, incat au ajuns sa se minta chiar si pe ei. Ei de fapt nu stiu foarte bine, nici macar sa vorbeasca in limba romana.

Este suficient sa-l amintesc pe Gigel, Gigel Stirbu de la PNL, noul ministru al Culturii sau pe vestitul Vanghelie, membru marcant al PSD. Si totusi subiectul postarii mele este altul. Am facut un mini – top al erorilor pe care le fac partidele care inca mai cred in Mos Craciun…ca tot se apropie sarbatorile

  1. Tacerea. Sa ai impresia ca oamenii inteleg chiar daca tu nu le vorbesti este cea mai mare eroare pe care o poate face un partid. Electoratul vrea si are dreptul la explicatii. Asteapta sa fie convinsi. Cu argumente reale. Tacerea cu siguranta nu face parte din ele. Iar telepatia nu functioneaza in astfel de cazuri.
  2. Visul. Daca un partid face erori dupa erori, evident la un moment dat, cei care au macar o farama de creier se vor dezice de el, il vor critica, il vor stigmatiza, clar nu-l vor mai vota data viitoare. Opozantul, care sta in umbra si tace se bucura si viseaza… la cai verzi pe pereti. Viseaza la transferul electoral, care evident nu va veni. A se dezice de unul nu inseamna automat a-l alege pe celalalt. Exista si varianta: stau acasa sau il aleg pe ala care ma convinge. Inca o data, repet, tacerea nu convinge.
  3. Viteza. Cand un partid care se afla la conducere arunca o bomba cu ceas peste Romania si ea explodeaza, iar opozitia doarme, oamenii se supara… RAU. Se vor dezice de toata clasa politica si se vor izola in cochiliile lor, blestemandu-i pe toti printre dinti. Daca opozitia intervine la doua zile dupa ce Romania a explodat, intervine degeaba. Are impact zero barat.
  4. Inutilitatea. Daca un partid munceste pe branci, cauta solutii, le gaseste si doreste sa le puna in practica, dar nu le povesteste si cetatenilor despre ele, va ramane cu solutiile fluturande. Pe scurt daca nu comunica si nu impartaseste totul si cu electoratul, munca devine inutila. Ca sa poti construi ceva, trebuie ca mai intai sa-i convingi pe cei multi sa-ti acorde increderea lor. Si ca sa-i poti convinge, inca o data, trebuie sa le arati si sa le explici, astfel incat sa si inteleaga.
  5. Pleaca ai nostril/ Vin ai vostri/ Noi ramanem tot ca prostii! Cam la asta se reduce gandirea a peste 50% dintre romani. Ca sa poti aduce schimbarea trebuie sa-i convingi pe ei ca sintagma de mai sus nu se aplica si in cazul tau. Cum? Facandu-i partenerii tai. Nu votanti, ci parteneri.

Sursa foto: ceicunoi.wordpress.com

Filed under: Branduri,Politica,PR
Etichete:, ,

Comments are closed.