Vreți să arătați ca băieții de la Ballance? Iată care este secretul lor!

24 iulie 2013 by: Anca

bal 1Vă mai amintiți de băieții de la Ballance? Dan Tăzlăuanu și Constantin Ciobotaru ne-au impresionat pe toți în prima ediție a emisiunii „Românii au talent”, cu un număr inedit de acrobație – mâini în mâini. Deși mulți i-au văzut  drept câștigători, cei doi au terminat competiția numai pe locul 4.

Ulterior au fost contactați de prestigiosul Cirque du Soleil, cu care au străbătut întreaga lume timp de un an. Acum băieții se află în California, unde au aproape în fiecare seară spectacole.

Pentru că este vară și pentru că nu numai doamnele și domnișoarele trebuie să arate ca trase printr-un inel, m-am gândit să sar în ajutorul domnilor amatori de bere și shaorma, cu câteva sfaturi.

Și pentru că, din păcate, nu sunt chiar o expertă în materie de nutriție, i-am întrebat pe băieții de la Ballance ce dietă urmează și cât timp petrec în sala de antrenamente pentru a arăta atât de bine.

bal2 „Urmez o dietă destul de normală. Nu mă dau înapoi de la absolut nimic. Am însă grijă la cantitate. Există perioade în care consum mai multe fructe, legume, crudități și mai puține produse de proveniență animală. În ceea ce privește timpul petrecut în sala de antrenament pot spune că atunci când suntem într-un contract, lucrăm atât de mult cât să fim apți pentru a realiza spectacolele și atât de puțin cât să nu trecem pe partea cealaltă… dureri accidentări, uzură.

Când suntem acasă, punem accent pe tehnică și pe învățarea a noi procedee de lucru. S-ar putea spune că în medie lucrăm în sală două ore pe zi, mai exact două ore pe zi, șapte zile din șapte, când suntem sub contract și aproximativ trei ore pe zi, șase zile din șapte când suntem acasă”, mi-a povestit Dan, care petrece mai mult timp în aer decât pe pământ în timpul actului lor de acrobație.

Dacă Dan are perioade în care aproape că renunță complet la carne, din dieta lui Constantin sau Costel, cum îi spun prietenii, aceasta nu trebuie să lipsească, tocmai pentru a reuși să-și suțină greutatea.

Mănânc aproape orice, dar am grijă la cantitate, adică să ajung undeva pe la 70% ca grad de sațietate. Cel mai important pentru mine este să ajung să mănânc de 3-4 ori pe zi pentru a-mi susține greutatea, având în vedere că am un metabolism foarte rapid.

bal3Dimineața mănânc iaurt, brânză, lapte, cereale, ouă și mezeluri. La masa de prânz, înainte de carne este bine venită și o ciorbă. Carnea nu lipsește de la prânz și cină: pui, vită, pește sau porc. Prefer să fie grătar și să aibă și o garnitură lângă. Între mesele principale mănânc și câte o salată.

În ceea ce mă privește, pe lângă antrenamentul cu colegul meu, nu lipsesc de la antrenamentul de forță cu greutăți”, a mărturisit Costel.

Cei doi gimnaști recunosc că înainte de zilele libere, nu se abat nici ei de la câteva beri, dar totuși… sunt doar câteva și numai când nu au spectacole sau antrenamente.

Așadar, băieți, lăsați shaorma, beți mai puțină bere și puneți-vă pe treabă!

Comments are closed.